Even een update🙊🙈 vanuit Myanmar🇲🇲

6 juni 2018 - Mandalay, Myanmar

Lieve lezer,

Ik ben er van bewust dat ik hier al een tijdje niks meer heb gepost. Excuses😇. En jullie vragen je vast af waar ik uithang, wat ik heb meegemaakt de afgelopen tijden en niet onbelangrijk...of alles nog goed met me gaat⁉️. Ben dus mijne trouwe lezers (nog) niet vergeten😂😅🤭🙉🙊🙈. Ik wenste nu wel dat een dag uit 48uur bestaat. Ik heb het nog steeds super naar me zin & ik geniet nog steeds volop. Momenteel ben ik in Myanmar🇲🇲, Mandalay(het noorden)om precies te zijn. De afgelopen periode had ik het meer dan naar me zin. Gereisd met iemand uit Canada🇨🇦waar het ook nog es klikte en dus meer dan een travelfriend is😇☺️. Daar moest ik in Bangkok na ruim 4weken met elkaar gereisd te hebben afscheid van nemen wat erg heftig/emotioneel😢😥was. Details blijven uit😂😅. Wel heftige maar zeker goede momenten. Super leuke mensen ontmoet tijdens me reis en mega super mee gehad. Ik ga zekers nog schrijven over mijn reis, dus even geduld. Nu ga ik proberen om tussen de bedrijven door me blog toch te updaten en mega genieten van Myanmar🇲🇲waar ik echt zo ontzettend naar uitkeek en excited ben.

Tot nu toe had ik dit alles totaal niet willen missen in mijn leven❤️💞. Dus maw nog steeds geen seconde spijt wat ik tot nog toe heb gedaan qua reizen❤️🌎🌍🌏.

Liefs en de warme groetjes vanuit het mooie (nog)niet zo toeristische Myanmar🇲🇲👋.

1. Ingrid Lau-A-Kien:
    6 juni 2018
    Ik dacht al waar blijf je met je reisverhalen. En ik maar checken wanneer de laatste was (2-5). Ach ja de tijd vliegt als je het naar de zin hebt. Geniet nog maar en voorzichtig. Tot horens en groetjes
  2. Marja:
    7 juni 2018
    he fijn om te horen dat het goed met je is en ben, om met jouw woorden te spreken, SUPER benieuwd hoe alles tot nu toe weer gegaan is. Had gehoord dat je je telefoon kwijt was maar dat is weer goed gekomen nu he. Wat gezellig trouwens zo'n fijne reisgenoot tussendoor. Tja tja. Ik ben niet nieuwsgierig (ha ha) maar wil wel allllllles weten natuurlijk maar dat komt later wel he.
    ps had ik al bedankt voor je prachtige kaarten. Zo lief
  3. Marco Schoonhoven:
    9 juni 2018
    Haha, dat ga je nooit meer inhalen met je blog! Je loopt zeker drie landen achter. Nou ja, we kunnen het nu wel verklappen: we weten best wel dat je gewoon in je flatje zit en dat je niet durfde te schrijven omdat je bang bent door de mand te vallen. Gelukkig is het in 010 ook mooi weer zodat je in ieder geval dat Zuidoostaziatische kleurtje kunt opdoen! ;-)
  4. MARIJKE:
    11 juni 2018
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt Wij missen je wel. Liefs John en Marijke