Afscheid nemen (van/op kantoor) en laatste voorbereidingen

14 februari 2018 - Ha Noi, Vietnam

Ik ben helaas de afgelopen weken niet aan toegekomen om mijn blog zowat bij te houden. Het wordt dus nog wat de komende 5maanden😂😅. Het stond echt in het teken van “afscheid nemen, afscheid nemen & nogmaals afscheid nemen”, de afgelopen weken. Super lief van iedereen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ze moesten me nog even zien/ willen met me afspreken etc etc. En ik maar zeggen :”jongens, ik ga niet dood hoor, ik ga maar 5korte maanden backpacken voordat je weet ben ik terug”😱😂. Anyway! Elke dag had ik een afspraak staan, uiteten, drankje hier, drankje daar & ga zo maar door. Super leuk. Maar elke dag om 2-3uur ‘s nachts thuis aankomen en volgende dag weer vroeg uit de veren😴😏. Veeg me op. Dat is dus 1vd zoveelste reden van mijn achterstand op mijn blog. Goed! Loraine aka jampa/ maé/ diposel is geen Loraine als ze niet bij het begin begint😂😅.

31-01-2018 ....de laatste dag van januari 2018 was daar, dus de dag dat ik “afscheid” nam van wat lieftallige collega’s waar ik mee aanwezig was op kantoor😬😂. Echt little bit weird om eerlijk te zijn maar ook weer een hoofdstuk die ik naar mijn gevoel definitief kan afsluiten. Het begon goed, tijd te kort. Ik had beloofd smiddags te zijn met jaja een zelfgemaakte traktatie, want dat verwachten ze🤔😏. Stom, want ik word weggebonjourd, maar hoort te trakteren😏. Ok! Zie 📷📸wat betreft afscheidstrakratie. Helemaal uitgepakt gedost en goede moed naar kantoor & mijn laatste uurtjes daar aanwezig af te sluiten. “No speech guys, maar verwacht een mega grote kaart met natuurlijk mooie laatste zegje/verhaal van een ieder”. Dat viel tegen. Ik houd van groot, zoals velen mij “kennen”😂😅🙉🙊🙈, maar kreeg een ieniemienie kaartje😪😞. Teleurgesteld, maar goed! Dat hoort bij het leven, L😂L. Van de Whopper Wopke aka koelie heb ik wel een verkorte speech gekregen waar ik het om eerlijk te zijn niet echt droog hield, dus een grote brok in me keel had. Liet het zowat niet blijken, maar effe serieus. Het doet mij echt wat. En seriously 😒 😐 😳 ....Ik ga echt veel collega’s missen. De meeste zie ik liever gaan en nooit meer KOMEN😂😅. Maare...goed gedaan all the❤️💞. Goed! “Werkende collega’s” wel ruim 4uur bezig gehouden met kletsen, laatste verhalen te vertellen en about this adventure waarin ik nu begonnen ben. Na ruim 3,5uur moest ik echt gaan & afscheid nemen. Op naar me volgende 2afspraken in Almere en Zoetermeer. Na middernacht thuis aankomen was ik echt op. Voldaan en een hoofdstuk afgesloten deed ik het 💡uit.

01-02-2018. De eerste dag vd nieuwe maand en de maand waarin mijn 💭💭werkelijkheid wordt & ik echt (nog) geen besef van had, want ik moest echt nog mega veel regelen. En de eerste dag van de maand waarin ik zowat zonder “werk” zit. En eerlijk, ik kan geordend zijn maar ook mega chaotisch. Deze dag was ook een race tegen de klok(24uur per dag was te weinig😞), ik moest mijn laatste prikjes/vaccinaties halen bij het KLM Health Clinic. Terug naar 010 want ik had een afspraak staan, 2zelfs. Hoe dan? Ja, mijn hoofdje was leeg of vol, tis hoe je het bekijkt. Goed! Backpack tussen bedrijven door half ingepakt, spullen/kleren die ik dus niet nodig had thuis, hup in de 🎒. Rennen vliegen naar afspraken, vergeten dat je hebt afgesproken bv & iemand anders op de agenda hebt gezet😂😅. Hilarisch weer. Goed al met al iedereen zowat gezien/ mee afgesproken/drankje meegedaan.

De dagen daarna vlogen echt voorbij. Niet te filmen gewoon. En daardoor deze kleine hoofd mega vol of leeg & S T R E S S E N. Van sleutels kwijt raken tot bijna op de fiets aangereden door een 🚗💨🚙💨. Van fiets op slot en vergeten sleutels mee te nemen, vervolgens zoeken alsof je gek bent. Van Fifty Schades Freeds tot het aankopen van een nieuw Nikon W300 & het uitvogelen hiervan. Maw geen tijd hebben dus. Van logeerkamer leeg halen en achterkomen wat voor shitzooi(sorry voor mijn taalgebruik) een mens gewoon kan hebben. Sodeju. Huisje regelen, zodat deze in goede handen is. ALLES KOMT GOED! Sure!

Ok, so far so good the story of preparing the last things.....