Voorbereidingen ten TOP

30 januari 2018 - Rotterdam, Nederland

De afgelopen weken heeft in het teken gestaan van jaja, voorbereidingen. Er komt echt zoooooveeeell op je af om te regelen & waar je allemaal aan moet denken. En serieus, ik had het drukker dan druk. Kwam niet (meer) aan "werken" toe. Rennen vliegen en doen! Ook mijn kleine bovenkamertje was echt aan het overlopen & stond net niet op ontploffen. Jongens jongens, geloof me. Zo een reis voorbereiden vergt echt veel tijd/ aandacht en een meeeeeegggaaa operatie. Echt een voorbereiding van hier tot Zuid-Oost Azië dus. Dat dus ;-) hahaha. Believe me in this. Maar ik klaag niet hoor. Het is zulks leuke dingen om te doen. Anyway.

En ook tussen bedrijven door afspreken met fam/ vrienden. De meeste dan "ik WIL Je nog zien voordat je gaat (reizen). Jeetje men. Ik zeg dan : "hey hallo, ik ga niet dood of zo hoor, ik ga MAAR 5maanden backpacken. Ik ben really gauw terug voordat je denkt & dan weer deze klepzak om je heen". Kom zeg hahaha. En dan weer het leventje oppakken waar ik gebleven was, HET SLEURLEVENTJE dus. Nou, mooi niet! Ik loop voor het eerst in me leven met een agenda, want bloedhekel aan die dingen. Gelukkig strax de komende 5maanden weer geen agenda. #HEERLIJK #IKHOUDDERVAN

Ik moest dus nog "aanwezig" zijn voor/ op me werk. Gister de stekker uitgetrokken. Het voelt mega raar & ook weer goed. Maar hey! Je snapt dat mijn hoofd al in Zuid- Oost Azie zit he, eigenlijk al sinds ik te horen kreeg dat ik niet goed genoeg was voor 't bedrijf, in sept 2017. Ach krijg toch de hik. Case closed.

En owh ja niet helemaal onbelangrijk....mijn examen op de valreep gehaald, laat ze een poepie ruiken. Goed! Meeeegaaaa blij & trots op mezelf natuurlijk. Ook dat in tha pocket, dus na mijn reis gauw aan de bak...NOT!

Begin 2018 heb ik echt alles wat er in 2017 is gebeurd achter me gelaten. 3 dikke XXX overheen & laat dat nou toevallig(bestaat niet) de mooie tekens zijn van je voetbalcubbie. Afijn. Staat mooi toch? 2018 wordt echt mijn jaar, een mega grote droom die uitkomt. En geloof me lezer, het is echt zo. Loraine heeft echt geen masker op; dit is echt het beste wat mij nu kan overkomen. Zeg toch eerlijk; 4maanden loondoorbetaling terwijl je aan het reizen bent & zo kan ik nog meer dingen noemen die ik effe voor mekaar heb gekregen. Chiller dan chill, toch?. Tenminste voor mij wel. Werken kun je nog altijd.

Vervolgens het regelen van DE reis. Ik ga wel 5maanden he, niet 5 weken. Bovenkamertje super druk, slapeloze nachten, dus met de vragen "wat neem ik mee?, wat heb ik allemaal nodig? Wat is handig om echt bij je te hebben? Waar doe ik wel/ niet aan goed? etc etc". Echt een operatie van hier tot jaja, Zuid Oost Azië ;-). De nodige dingen heb ik besteld en worden geleverd. Dus binnenkort de inpakstress. Next level wordt bereikt. Vaccinaties zijn op 2 na in mijn lijf gespoten. Wat een bedragen trouwens & dan voor 5 sec shit in je spuiten. Paar ribben uit me lijf, allejezus. Maar goed! Tis wel troep, maar hey, het hoort er allemaal bij in dit leventje. Anders is het ook zonde van die proefdiertjes waar ze het op hebben getest, toch? Wat is trouwens goed voor je? Juist!.

Me backpack heb ik al paar weken geleden van de zolder gehaald, dus gauw maar inpakken zodra ik de meeste spullen die ik op internet heb besteld binnen zijn.

Een andere dingetje is mijn cribje, maar hopelijk komt dat in goede handen. Ik heb er vertrouwen in. Leuk lief meiske komt er verblijven. Ze is jurist, dus sssttt he :-)

Voor nu houd ik het even hierbij, to be continued.......